Здоровий глузд у виборі методик
для розвитку великої особистості

Персоналізована система навчання

Clever-концепція — персоналізована система навчання, в центрі якої глибоке розуміння потреб і розкриття потенціалу дитини. Розуміння, що її інтереси важливіші за будь-які методи і методики, тенденції і тренди в розвитку. Clever-концепція зібрала й об'єднала в собі кращі світові методики роботи з дітьми, 20- річний педагогічний і виховний досвід. сім'ї Демиденко.

Перевірені часом і найпрогресивніші світові методики для розвитку великих особистостей

Основні елементи Clever-концепції — робота Стівена Кові «Лідер в мені», STEAM-підхід, система Марії Монтесорі, проект Mindfulness та використання на практиці теорії множинного інтелекту Говарда Гарднера.
Clever
Concept
  • «Лідер в мені» Стівена Кові

    «Лідер в мені» допомагає нашим дітям зростати великими особистостями — відкрити внутрішнього лідера, успішно реалізуватися в професійному й особистісному плані. Використовуючи принципи, викладені Кові, ми розвиваємо в дітях проактивність, ініціативність, відповідальність, цілеспрямованість і впевненість у собі, вчимо досягати успіху вже зараз.
    А ще вчимо, як щодня бути лідерами не тільки в садку чи школі, але й вдома, як бути лідером для себе. Дитина вчиться усвідомлено ставитися й піклуватися про себе, робити усвідомлений корисний вибір не тому що «я повинен», а тому, що «цього я хочу і це корисно для мене».

  • STEAM-підхід

    STEAM-підхід — один з основних світових трендів у навчанні, який ми використовуємо з 2011 року. Він розшифровується як: Science — наука; Technology — технології; Engineering — інжиніринг; Art/Desigh — мистецтво/дизайн; Mathematics — математика.
    Завдяки цьому підходу діти усвідомлюють, як взаємопов'язані між собою всі науки й реальне життя: що будь-який предмет, навіть звичайний стілець, можна розглядати з боку різних наук.
    Навчання за STEAM — це ще й проектний підхід: спочатку діти вивчають предмет або явище, а потім відтворюють його. Завдяки STEAM-підходу в дітей розвиваються новаторські й винахідницькі навички, критичне мислення, вміння творчо вирішувати завдання та працювати в команді.

  • Система Монтесорі

    Головний принцип системи Монтесорі: «Допоможи мені зробити це самому». Вона спрямована на те, щоб дитина стала самостійною й впевненою в собі особистістю. При цьому, щоб навчання викликало інтерес, малюкові надається довіра й свобода у виборі заняття, місця та часу роботи.
    Дитину не підганяють, надаючи можливість розвиватися в тому темпі й за допомогою тих методів, які їй підходять. А ще вчать отримувати корисний досвід із помилок, самостійно їх знаходити і виправляти.

  • Теорія множинного інтелекту Г. Гарднера

    Згідно з теорією Говарда Гарднера, людина наділена не одним видом інтелекту, а вісьмома одночасно функціонуючими автономними інтелектами, розвиненими в тій чи іншій мірі: лінгвістичним, логіко-математичним, візуально-просторовим, тілесно- кінестетичним, музичним, натуралістичним, екзистенційним і міжособистісним.
    Але ми не зосереджуємося на розвитку одного конкретного виду, а розвиваємо в дитини всі види інтелектів, щоб вона росла всебічно розвиненою особистістю.

  • Проект Mindfulness

    Головне завдання проекту — сформувати в дитини навичку усвідомлення себе і своїх потреб, розуміння свого «Я» і маленьких завдань, які можна вчитися вирішувати тут і зараз, а не «коли-небудь, коли виросту». Навик усвідомленості актуально розвивати саме в дитинстві, оскільки саме в цей період людина набагато частіше перебуває в стані «потоку» й «усвідомленості»: живе «тут і зараз».

«Лідер в мені» Стівена Кові

«Лідер в мені» допомагає нашим дітям зростати великими особистостями — відкрити внутрішнього лідера, успішно реалізуватися в професійному й особистісному плані. Використовуючи принципи, викладені Кові, ми розвиваємо в дітях проактивність, ініціативність, відповідальність, цілеспрямованість і впевненість у собі, вчимо досягати успіху вже зараз.
А ще вчимо, як щодня бути лідерами не тільки в садку чи школі, але й вдома, як бути лідером для себе. Дитина вчиться усвідомлено ставитися й піклуватися про себе, робити усвідомлений корисний вибір не тому що «я повинен», а тому, що «цього я хочу і це корисно для мене».

STEAM-підхід

STEAM-підхід — один з основних світових трендів у навчанні, який ми використовуємо з 2011 року. Він розшифровується як: Science — наука; Technology — технології; Engineering — інжиніринг; Art/Desigh — мистецтво/дизайн; Mathematics — математика.
Завдяки цьому підходу діти усвідомлюють, як взаємопов'язані між собою всі науки й реальне життя: що будь-який предмет, навіть звичайний стілець, можна розглядати з боку різних наук.
Навчання за STEAM — це ще й проектний підхід: спочатку діти вивчають предмет або явище, а потім відтворюють його. Завдяки STEAM-підходу в дітей розвиваються новаторські й винахідницькі навички, критичне мислення, вміння творчо вирішувати завдання та працювати в команді.

Система Монтесорі

Головний принцип системи Монтесорі: «Допоможи мені зробити це самому». Вона спрямована на те, щоб дитина стала самостійною й впевненою в собі особистістю. При цьому, щоб навчання викликало інтерес, малюкові надається довіра й свобода у виборі заняття, місця та часу роботи.
Дитину не підганяють, надаючи можливість розвиватися в тому темпі й за допомогою тих методів, які їй підходять. А ще вчать отримувати корисний досвід із помилок, самостійно їх знаходити і виправляти.

Теорія множинного інтелекту Г. Гарднера

Згідно з теорією Говарда Гарднера, людина наділена не одним видом інтелекту, а вісьмома одночасно функціонуючими автономними інтелектами, розвиненими в тій чи іншій мірі: лінгвістичним, логіко-математичним, візуально-просторовим, тілесно- кінестетичним, музичним, натуралістичним, екзистенційним і міжособистісним.
Але ми не зосереджуємося на розвитку одного конкретного виду, а розвиваємо в дитини всі види інтелектів, щоб вона росла всебічно розвиненою особистістю.

Проект Mindfulness

Авторський проект Юлії Демиденко, засновниці Сlever Kids, який вже успішно застосовується в США. Головне завдання проекту — сформувати в дитини навичку усвідомлення себе і своїх потреб, розуміння свого «Я» і маленьких завдань, які можна вчитися вирішувати тут і зараз, а не «коли-небудь, коли виросту». Навик усвідомленості актуально розвивати саме в дитинстві, оскільки саме в цей період людина набагато частіше перебуває в стані «потоку» й «усвідомленості»: живе «тут і зараз».

Персоналізована освіта
Під час адаптації дитини до садка чи школи і на пробних уроках у студіях наші педагоги та психолог спостерігають за тим, що їй цікаво, в якому вигляді й наскільки швидко вона засвоює інформацію, вивчають, що вона вже знає, її темперамент, характер. На основі цієї інформації для кожної дитини складають персоналізований навчальний план — це дозволяє зробити навчання максимально цікавим й ефективним для дитини, відкрити та розвинути її таланти.
Баланс навантажень і різнобічний розвиток
У процесі навчання ми дотримуємося балансу інтелектуального, фізичного, психоемоційного і творчого навантажень — це дозволяє нам найкращим чином розкрити природні здібності та якості дитини. У цьому нам допомагає великий вибір творчих, інтелектуальних і спортивних студій.
5 видів розвитку
Фізичний
Інтелектуальний
Творчий
Психоемоційний
Соціальний
Фізичний розвиток
Фізичний розвиток — це не тільки всі умови для реалізації рухової потреби та розвитку фізичних якостей для діток різного віку: спортзал, майданчики, різні спортивні секції. Це ще й турбота про фізичне здоров'я (загартовування, здорове харчування, регулярні огляди), розвиток усвідомленого й дбайливого ставлення до нього і любові до здорового та активного способу життя.
Інтелектуальний розвиток
Ми даємо дітям ті знання й навички, які їм необхідні у конкретному віці й стануть у нагоді в майбутньому не тільки для складання іспитів, але й в повсякденному житті. Під час навчання ми використовуємо найефективніші методики (ментальну арифметику, швидкочитання, заняття в лабораторії, STEAM), які розвивають у дітей пам'ять, увагу, абстрактне й критичне мислення.
А ще постійно говоримо англійською!
Творчий розвиток
Ми віримо, що творчість — це не тільки про мистецтво, танці, музику, а що творче начало закладено в кожній дитині.
Тому підтримуємо й заохочуємо всі творчі ініціативи, які проявляють діти, допомагаємо їм знайти й зрозуміти, що в них закладено і чим вони хочуть займатися. І, звичайно ж, створюємо умови для їх розкриття.
Ми також вчимо їх think out of box, привносити творчість у звичайні повсякденні завдання й отримувати задоволення від будь-якої справи.
Психоемоційний розвиток
Один із принципів, що діють у Clever Kids — позитивне виховання й взаємоповага між дорослим та дитиною. Ми вчимо дітей і батьків вибудовувати відносини, де батьки є авторитетом, але не принижують гідності й не пригнічують дитину. Кожен вчиться чути й розуміти один одного. Дітям дається право бути самостійними, вчитися приймати рішення, розуміти їх логічні наслідки і нести відповідальність.
Ми також розвиваємо в дітей емоційний інтелект — вміння розпізнавати свої й чужі емоції, настрої, почуття, вміти управляти своїми емоціями, а не пригнічувати чи спускати пар на оточуючих.
Адже, згідно з дослідженням, саме емоційний інтелект, а не IQ стоїть за успіхом багатьох відомих особистостей і щасливих реалізованих людей.
Соціальний розвиток
У Clever Kids у дітях розвивають вміння працювати в команді — взаємодіяти, спільно вирішувати завдання заради командного результату, розподіляти ролі та відповідальність, підтримувати один одного й святкувати спільні перемоги.
Ми також розвиваємо в малюках вміння домовлятися, слухати і чути, шанобливо ставиться до однолітків і дорослих, вирішувати конфлікти: як мирно відстоювати свої інтереси і як знаходити компроміси.
Мама, тато, йдемо в Clever Kids!
Відгуки
Дякую Юлія за таку фантастичну ідею. Коли, я почула про формат новорічних свят, я була не просто здивована.... я згадала всі наші попередні казкові свята, які проходили в дивовижній атмосфері, єдине питання було - навіщо змінювати? Було розчарування. Я не розуміла, як це буде. Коли моя донечка отримала слова ( а це була проза, не вірш....) я була в розпачі. Як це можливо вивчити, це не цікаво!!! Але коли я побачила оченята сповнені радості та гордості за те, що вона буде артисткою, а її роль Дівчинка Герда, я здивувалася, але все одно була впевнена, що після свята, я скажу, що цей формат не цікавий!!! І ось свято!!! Це було щось неймовірне!!!! Кожна дитина відчула себе артистом, кожен не просто розказував вивчені слова, всі діти отримували задоволення, а це головне!!!! Дякую вихователям, які провели титаничну роботу. Дякую за декор садочка, він був неймовірний!!! Хотілось сказати, що цей формат не сподобався, але ні. Як завжди Ви зуміли здивувати!!!! Дякую Вам за те, що не зважаючи на те, що Ви найкращій садок, не заспокоюєтесь, застосовуєте нові формати, дивуєте. Дякую всій команді садочку, Ви найкращі!!!
Анна Василенко
Нашей интернациональной семье выдалось несколько раз переезжать, меняя города и страны. В связи с этим нашему сыну Алексу (5 лет) пришлось три раза менять детские садики. Clever Kids, бесспорно, самый лучший из всех. Здесь мы получили высокий профессионализм персонала, индивидуальный подход к каждому ребенку, бережное, внимательное отношение педагогов, отличное питание, интересные развивающие занятия, наличие бассейна, регулярные беседы с преподавателями и психологом о развитии ребенка и многое другое. У Алекса здесь много друзей и он обожает педагогов. Благодарим педагогов Discovery B Татьяну, Анастасию и Катерину за заботу и тепло, которым они изо дня в день окружают детей! Процветания и развития этому прекрасному детскому садику!
Раньше смотрела с детьми их любимых "Малышариков" и задавалась вопросом: а где же своим двум найти такой вот садик с качественным пространством, корректными педагогами и грамотным подходом к потребностям и потенциалу каждого малыша… Ну вообщем все как демонстрирует этот мультфильм, создавая противоречие нашей реальности. И вот оно… Испробовав различные варианты государственных и исследовав разные частные садики, Clever Kids дал сразу же ответ поставленной задаче, а вместе с этим развеял миф о том, что не только в Европе, но и у нас есть достойное дошкольное образование. Реально очень тяжело изложить кратко весь восторг этому садику. Так и хочется пройтись отдельно по всем пунктам качества: педагоги-питание-воспитание и т.д., но весь отзыв выливается в оду или в статью, которую, боюсь, могут к бескорыстному мнению и не зачислить :) Одним предложением, Clever Kids – это не просто детский сад, а Центр Формирования Интеллигентного Поколения, которое умеет слушать, слышать, толерантно договариваться и другие черты, которые малышам закладывают с детства не сколько для лидерства, но для качества души и ясности рассудка. Для всех, кто ищет свой детский сад, искренне советую всего один раз прийти в Clever Kids. Уверена, задержитесь здесь надолго. Здесь точно найдете душевное спокойствие родительского образовательного долга и подарите радость детям каждое утро на позитиве бежать в садик. :)
Наш любимый детский сад! Платон ходит сюда 3 года и любовь к саду за это время только растет. Главный показатель – ребенка сложно забрать в 19:00 с территории сада домой :-). Спасибо большое основателям, директору Людмиле, воспитателям (Елена, Наташа, Анастасия, Татьяна, Катя...), няням, педагогам, логопеду, психологу, поварам и всем, кого не упомянула, за душевность, отзывчивость, за добрую, комфортную атмосферу! Вы – прекрасны! Вы делаете важный вклад в будущее нашей страны!
Olha Kutsovska
Всем добрый день. Хотим поблагодарить команду Clever Kids и, особенно, воспитателей группы Evreka за любовь, заботу и развитие нашей доченьки Соломии. Мы весь год со спокойным сердцем приводили ребенка в сад, не прекращая радоваться и восхищаться ее успехам! Всегда опрятную, довольную, сытую:-) и счастливую мы забирали ее домой и готовились дома к новому дню в Clever Kids. Ежедневный фотоотчет в детском дневнике, согласованное меню, плавание, праздники и конференции с родителями наполняли не только жизнь ребенка, но и нашу. Большое спасибо нашим девочкам: Лиле, Вале, Алине, Ане, Оксане, Лене и Оле. С вами всегда было спокойно оставлять Солю!!!! Мы будем очень сильно по вам скучать!!!!
Мы перешли в Сlever Kids, когда сыну было 5 лет – ровно год назад. И за этот год мы увидели колоссальное развитие и глубокие знания у Марка, а главное – интерес ко всему новому. Наличие бассейна очень подкупает, ведь при всей загруженности и родителей, и ребенка совсем нет времени отдельно возить на занятия. Марк за год отлично научился плавать и у него абсолютно нет страха воды). Также я благодарна психологу сада Полиновской Виктории за беседы и готовность проработать необходимые моменты в адаптации ребенка. На сегодняшний день мы приняли решение остаться в школе при Clever Kids. Спасибо за заботу, знания и поддержку нашего ребенка. С благодарностью, родители Сушко Марка, 6 лет.
Анна Василенко
Aleksandra Goldys
Антонина Дубограй
Olha Kutsovska
Anna Rud
Anna Sushko
Зареєструватися
11