«Лідер в мені» допомагає нашим дітям зростати великими особистостями — відкрити
внутрішнього лідера, успішно реалізуватися в професійному й особистісному плані.
Використовуючи принципи, викладені Кові, ми розвиваємо в дітях проактивність,
ініціативність, відповідальність, цілеспрямованість і впевненість у собі, вчимо досягати
успіху вже зараз.
А ще вчимо, як щодня бути лідерами не тільки в садку чи школі, але й вдома, як бути
лідером для себе. Дитина вчиться усвідомлено ставитися й піклуватися про себе, робити
усвідомлений корисний вибір не тому що «я повинен», а тому, що «цього я хочу і це
корисно для мене».
STEAM-підхід — один з основних світових трендів у навчанні, який ми використовуємо з
2011 року. Він розшифровується як: Science — наука; Technology — технології;
Engineering — інжиніринг; Art/Desigh — мистецтво/дизайн; Mathematics — математика.
Завдяки цьому підходу діти усвідомлюють, як взаємопов'язані між собою всі науки й
реальне життя: що будь-який предмет, навіть звичайний стілець, можна розглядати з боку
різних наук.
Навчання за STEAM — це ще й проектний підхід: спочатку діти вивчають предмет або
явище, а потім відтворюють його. Завдяки STEAM-підходу в дітей розвиваються
новаторські й винахідницькі навички, критичне мислення, вміння творчо вирішувати
завдання та працювати в команді.
Головний принцип системи Монтесорі: «Допоможи мені зробити це самому». Вона
спрямована на те, щоб дитина стала самостійною й впевненою в собі особистістю. При
цьому, щоб навчання викликало інтерес, малюкові надається довіра й свобода у виборі
заняття, місця та часу роботи.
Дитину не підганяють, надаючи можливість розвиватися в тому темпі й за допомогою тих
методів, які їй підходять. А ще вчать отримувати корисний досвід із помилок, самостійно
їх знаходити і виправляти.
Згідно з теорією Говарда Гарднера, людина наділена не одним видом інтелекту, а
вісьмома одночасно функціонуючими автономними інтелектами, розвиненими в тій чи
іншій мірі: лінгвістичним, логіко-математичним, візуально-просторовим, тілесно-
кінестетичним, музичним, натуралістичним, екзистенційним і міжособистісним.
Але ми не зосереджуємося на розвитку одного конкретного виду, а розвиваємо в дитини
всі види інтелектів, щоб вона росла всебічно розвиненою особистістю.
Головне завдання проекту — сформувати в дитини навичку усвідомлення себе і своїх потреб, розуміння свого «Я» і маленьких завдань, які можна вчитися вирішувати тут і зараз, а не «коли-небудь, коли виросту». Навик усвідомленості актуально розвивати саме в дитинстві, оскільки саме в цей період людина набагато частіше перебуває в стані «потоку» й «усвідомленості»: живе «тут і зараз».
«Лідер в мені» допомагає нашим дітям зростати великими особистостями — відкрити
внутрішнього лідера, успішно реалізуватися в професійному й особистісному плані.
Використовуючи принципи, викладені Кові, ми розвиваємо в дітях проактивність,
ініціативність, відповідальність, цілеспрямованість і впевненість у собі, вчимо досягати
успіху вже зараз.
А ще вчимо, як щодня бути лідерами не тільки в садку чи школі, але й вдома, як бути
лідером для себе. Дитина вчиться усвідомлено ставитися й піклуватися про себе, робити
усвідомлений корисний вибір не тому що «я повинен», а тому, що «цього я хочу і це
корисно для мене».
STEAM-підхід — один з основних світових трендів у навчанні, який ми використовуємо з
2011 року. Він розшифровується як: Science — наука; Technology — технології;
Engineering — інжиніринг; Art/Desigh — мистецтво/дизайн; Mathematics — математика.
Завдяки цьому підходу діти усвідомлюють, як взаємопов'язані між собою всі науки й
реальне життя: що будь-який предмет, навіть звичайний стілець, можна розглядати з боку
різних наук.
Навчання за STEAM — це ще й проектний підхід: спочатку діти вивчають предмет або
явище, а потім відтворюють його. Завдяки STEAM-підходу в дітей розвиваються
новаторські й винахідницькі навички, критичне мислення, вміння творчо вирішувати
завдання та працювати в команді.
Головний принцип системи Монтесорі: «Допоможи мені зробити це самому». Вона
спрямована на те, щоб дитина стала самостійною й впевненою в собі особистістю. При
цьому, щоб навчання викликало інтерес, малюкові надається довіра й свобода у виборі
заняття, місця та часу роботи.
Дитину не підганяють, надаючи можливість розвиватися в тому темпі й за допомогою тих
методів, які їй підходять. А ще вчать отримувати корисний досвід із помилок, самостійно
їх знаходити і виправляти.
Згідно з теорією Говарда Гарднера, людина наділена не одним видом інтелекту, а
вісьмома одночасно функціонуючими автономними інтелектами, розвиненими в тій чи
іншій мірі: лінгвістичним, логіко-математичним, візуально-просторовим, тілесно-
кінестетичним, музичним, натуралістичним, екзистенційним і міжособистісним.
Але ми не зосереджуємося на розвитку одного конкретного виду, а розвиваємо в дитини
всі види інтелектів, щоб вона росла всебічно розвиненою особистістю.
Авторський проект Юлії Демиденко, засновниці Сlever Kids, який вже успішно застосовується в США. Головне завдання проекту — сформувати в дитини навичку усвідомлення себе і своїх потреб, розуміння свого «Я» і маленьких завдань, які можна вчитися вирішувати тут і зараз, а не «коли-небудь, коли виросту». Навик усвідомленості актуально розвивати саме в дитинстві, оскільки саме в цей період людина набагато частіше перебуває в стані «потоку» й «усвідомленості»: живе «тут і зараз».